Prasa korporacyjna ważnym źródłem informacji

3 POMYSŁY NA DANIA Z GRILLA, KTÓRE ZAWŁADNĄ TWOIM PODNIEBIENIEM

Grillowanie na dobre wpisało się w letnie aktywności Polaków....

Lifehacki na domowe gotowanie bez niespodzianek

Świat wywrócił się do góry nogami, a nasze mieszkania...

Gwałtowne burze i nawałnice – na co zwrócić uwagę i jak się zachować

Występowanie ekstremalnych zjawisk to jeden z efektów zmiany klimatu, który odczuwamy...

Jednym z najbardziej popularnych narzędzi komunikacji wewnętrznej w bardzo dużych firmach jest prasa korporacyjna i moja firma zajmuje się jej przygotowywaniem, składaniem i drukowaniem zgodnie z oczekiwaniami i standardami, które przekaże nam klient korporacyjny. Nakłady, które drukujemy są zazwyczaj bardzo duże i zauważam trend, że jeszcze bardziej wzrastają. Może dlatego, że korporacje rozrastają się coraz bardziej, może dlatego, że powstaje wiele nowych, a we wszystkich trzeba się komunikować. I jak na moje oko taka prasa korporacyjna jest bardzo przydatna, bo dzięki niej można tak naprawdę dotrzeć do każdego pracownika, a przekazanie informacji, że nowy numer wychodzi danego dnia jest dużo prostsze niż przekazanie pracownikom szeregu informacji. Jeśli ktoś posiada egzemplarz takiej prasy może się stopniowo zapoznawać z treścią i co więcej zawsze do niej wracać w razie potrzeby. Oczywiście prasa korporacyjna ma też swoje minusy, ale moim zdaniem plusów jest o wiele więcej niż negatywów.