Kobiece reklamy

3 POMYSŁY NA DANIA Z GRILLA, KTÓRE ZAWŁADNĄ TWOIM PODNIEBIENIEM

Grillowanie na dobre wpisało się w letnie aktywności Polaków....

Lifehacki na domowe gotowanie bez niespodzianek

Świat wywrócił się do góry nogami, a nasze mieszkania...

Gwałtowne burze i nawałnice – na co zwrócić uwagę i jak się zachować

Występowanie ekstremalnych zjawisk to jeden z efektów zmiany klimatu, który odczuwamy...

Czym różni się reklama kobieca od reklamy skierowanej do mężczyzn? Formą? Charakterem? A może coś innego przesądza o tym, że dany spot reklamowy uznawany jest przez typowo kobiecy? Musimy sobie uświadomić, że kobieca psychika jest zupełnie inaczej zbudowana niż męska. Na kobiety oddziałują o wiele bardziej kojące dźwięki, spokój, piękne okoliczności przyrody i rodzinny charakter. Jeśli brak tych elementów w kampanii skierowanej do kobiety istnieje prawdopodobieństwo, że nie przyniesie ona oczekiwanego skutku. Wystarczy spojrzeć na reklamy kosmetyków czy środków piorących, by wiedzieć jaka reklama jest skuteczna. Pokazanie zadowolonej kobiety, która wykorzystuje dany produkt, podobnie jak w przypadku męskiej reklamy daje niemal stu procentową pewność i zadowolenie z danej kampanii. Kobiece reklamy, by były skuteczne muszą także wprowadzać rodzinny charakter oraz sprawiać, że czujemy się miło i komfortowo oglądając je. Dodatkowym plusem przemawiającym na korzyść reklamy jest udział w spocie słanej osoby.