oprawa muzyczna filmu

Bez oprawy muzycznej nie ma filmu, serialu i reklamy

Reklama bez dźwięku? Rzadko spotykane. Przerażająca scena filmowa bez muzyki? Mało wiarygodne. Muzyka bawi, wzrusza, buduje napięcie. Jest dopełnieniem obrazu w filmie, serialu, spocie reklamowym. Skąd się tam bierze? Jak ją dobrać, by wzbudzić odpowiednie emocje? Czy marka może budować swoją tożsamość poprzez muzykę? O tym rozmawiamy z Agnieszką Kulczycką, konsultantką muzyczną, założycielką i Prezeską…

firmy i lokale

Społecznie odpowiedzialni. Firmy i lokalne społeczności

Minęły czasy, gdy przedsiębiorstwa skupiały się wyłącznie na generowaniu zysków. Czynnik finansowy pozostaje najważniejszym aspektem ich funkcjonowania, ale zwracają one dużą uwagę na warunki, w których działają. Firmy angażują się w wiele aktywności na rzecz lokalnych społeczności i środowiska naturalnego.

kryzys wizerunkowy

Siedem zasad skutecznego reagowania na kryzys wizerunkowy

Kryzys wizerunkowy jest jak pożar – bez wcześniejszego przygotowania trudno skutecznie z nim walczyć oraz szybko i odpowiednio zareagować. Ostatni rok za sprawą pandemii zapewne przejdzie do historii także pod względem dużej ilości zleceń dotyczących działań kryzysowych. Zwykle stanowiły one kilka, zaś w ostatnim roku nawet kilkadziesiąt procent zadań agencji PR. Od serii złych opinii,…

agencja reklamowa

Recepta na udany związek na linii marketer-agencja: efektywna komunikacja

Według badania R3 współpraca pomiędzy marką i agencją reklamową trwa średnio 3 lata. Od czego zależy jej długość? Brief4u.com spytało marketerów, co ich zdaniem najbardziej wpływa na jakość współpracy z agencją reklamową. Zdecydowana większość (68,3 proc.) wskazała na efektywną komunikację pomiędzy stronami. Banalne? Otóż, okazuje się, że nie. Blisko jedna trzecia przedstawicieli marek narzeka na…

reklama

Wzruszyć, rozśmieszyć, pobujać. To od muzyki zależy czy polubisz reklamę

Jak wywołać w odbiorcy reklamy takie emocje, na jakich nam zależy i jakie zaskakujące efekty może dać łamanie utartych schematów? Kiedy lepiej sprawdzi się muzyczny hit, kiedy dedykowany kompozytor, a nawet… jak wycisnąć łzy z oczu motorowodniaka? Rozmawiamy z Martą Dudziewicz, music supervisorem z firmy Sirens. I na wszystko mamy dowody oraz przykłady.

bezpieczny senior

Edukuje seniorów o bezpieczeństwie w sieci

Do poznańskich ośrodków i klubów seniora trafiły foldery na temat cyberbezpieczeństwa. Seniorzy mogą dowiedzieć się z nich jak uniknąć oszustw na inwestycje, prób wyłudzenia danych czy instalacji niechcianego oprogramowania. Akcję edukacyjną prowadzi poznański serwis wymiany walut InternetowyKantor.pl.

osoby niepelnosprawne

Łamiemy stereotypy na temat pracowników z niepełnosprawnościami

Niepełnosprawność wciąż pozostaje tematem tabu w społeczeństwie. Nadal panuje przeświadczenie społeczne, że niepełnosprawność to wyrok na nasze życie. Obawiamy się spotkań z osobami z niepełnosprawnościami, bardzo często obdarzamy ich litością i współczuciem. Spotykamy się z tym że nie wyobrażamy, sobie by taka osoba podjęła zatrudnienie.

agencja reklamowa

4 na 10 marketerów uważa, że agencje reklamowe nie dotrzymują deadline’ów

Marketing nierozerwalnie związany jest z presją czasu. Marketerów i agencje gonią terminy, które mocno wpływają na wzajemne zaufanie i jakość współpracy. Branża marketingowa jest bardzo specyficzna, wiąże się z dużą kreatywnością, a także wymaga radzenia sobie z wielozadaniowością. Z badania brief4u.com wynika, że 4 na 10 marketerów jest zdania, że agencje reklamowe mają problem z dotrzymywaniem…

zaufane marki

Znamy marki, którym najbardziej ufają przedsiębiorcy

Zaufanie to klucz do sukcesu i znamy 25 najlepszych, którzy doskonale wiedzą, jak z niego korzystać. Tytuł Marka Godna Zaufania został przyznany już po raz siódmy.

zakupy online

Dlaczego młodzi ludzie kupują w Internecie?

Nie da się ukryć, że to właśnie młodzież jest tą grupą klientów, która zdecydowanie stawia na zakupy internetowe. Ten rodzaj kupowania sprzętu elektronicznego, ubrań, obuwia, gier, czy jedzenia sprawia, że przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na inwestycję w e-commerce. Posiadanie dobrze prosperującego i mającą przyciągającą ofertę sklepu internetowego może sprawić, że w krótkim czasie dość…