Kategoria: Marketing
Kategoria: Marketing

Jak wykorzystać druk solwentowy w promocji firmy?
Czy ludzie znają się na technikach druku? Można przypuszczać, że technika druku jest czymś, do czego klienci nie przywiązują raczej wielkiej wagi. Niemniej rozróżnianie poszczególnych rodzajów druku jest niezwykle przydatne. Za przykład może posłużyć wykorzystanie druku solwentowego w promocji firmy.

Jak prawidłowo ustawić pocztę na gmailu, by nie ominęła nas żadna ważna informacja?
Gmail to nadal jedno z najczęściej wybieranych kont pocztowych. Choć powstało z myślą o użytkownikach indywidualnych, to sprawdza się także w biznesie, zwłaszcza małych i średnich firm.

Współpraca z agencją social media – kiedy może Ci się przydać?
Nie od dziś wiadomo, jak ogromną rolę w życiu każdego człowieka odgrywają media społecznościowe. Wykorzystywane są one nie tylko do rozrywki, lecz również do zdobywania codziennych informacji czy też do kontaktu ze znajomymi. Jak się jednak okazuje, social media często wykorzystywane są także do marketingu. Bez trudu można tam znaleźć profile różnych firm, które mogą…

Dlaczego warto korzystać z najnowszych możliwości analitycznych?
Najważniejszą korzyścią analityki internetowej jest możliwość poprawy współczynnika konwersji, czyli na przykład zakupu danego produktu, rejestracji konta, kliknięć w baner reklamowy czy spędzonego czasu na stronie. Prowadzenie obserwacji analitycznych i wyciągnięcie stosownych wniosków stanowi podstawę do stworzenia funkcyjnej oraz przyjaznej dla użytkownika strony internetowej. Jakie dane możemy pozyskać, jakie efekty daje stała analiza strony i…

Prezenty w stylu eco dla miłośników ogrodnictwa
Coraz więcej osób zwraca uwagę na ekologiczne rozwiązania dla domu i ogrodu. Warto ten trend wziąć pod uwagę poszukując prezentu dla miłośników ogrodnictwa. Planując prezent pod choinkę w stylu eco warto zainspirować się rozwiązaniami Fiskars. Pomogą one ogrodnikom zaoszczędzić wodę, ograniczyć hałas i użycie środków chemicznych, czy gromadzenie sprzętu, na który czasami brakuje miejsca.

Jak robić bezpieczne zakupy w internecie?
Już 73% internautów robi zakupy w sklepach internetowych. E-zakupy są szybkie i przyjemne, jednak wraz ze wzrostem zainteresowania tą aktywnością zwiększają się również potencjalne ryzyka i zagrożenia. Jak zatem robić zakupy w Internecie bezpiecznie?

Z jakich mediów społecznościowych Polacy korzystają najczęściej ?
Ze wszystkich portali społecznościowych Polacy najbardziej lubią Facebooka, jak wynika z analizy polskiego SentiOne. Szukają na nim wsparcia, promują zbiórki charytatywne. Drugim najpopularniejszym portalem jest Twitter, na którym większość dyskusji ma charakter narodowy, a słowo „polski” jest odmieniane przez wszystkie przypadki. Na Instagramie rozmawiamy głównie o pięknie i ciałopozytywności, a LinkedIn jest zdominowany przez mężczyzn.

Butik Pełen Dobra – miejsce stworzone by pomagać
Butik Pełen Dobra – pod taką nazwą funkcjonować będzie wyjątkowe miejsce na mapie Łodzi stworzone z myślą o osobach potrzebujących, szczególnie tych, które znalazły schronienie w naszym mieście przed trwającą wojną w Ukrainie. Tuż po Wielkanocy, 19 kwietnia Centrum Służby Rodzinie otworzy w Porcie Łódź butik z ubraniami, bielizną i obuwiem. Wszystko będzie tu zorganizowane…

Światowy Dzień Gumy do Żucia – czego jeszcze o niej nie wiemy?
Dlaczego te małe drażetki i listki doczekały się swojego święta? Guma do żucia nie tylko odświeża oddech i dostarcza walorów smakowych dzięki setkom miętowych czy owocowych wariantów. Jej bezcukrowa wersja pomaga też chronić zęby przed próchnicą, co potwierdzają największe stowarzyszenia stomatologiczne. Od lat inspiruje też twórców świata popkultury oraz regularnie lata w kosmos. Co roku…

Przedsiębiorcy chętnie korzystają z pakietów medialnych Core PR
Organizacjom najczęściej brakuje wysokiej jakości zasięgowych publikacji medialnych. Zwykle są one drogie i ciężko osiągalne. Trzon Core PR tworzą dziennikarze, którzy dobrze znają rynek i media „od kuchni” oraz nauczyciele akademiccy z wieloletnim doświadczeniem z tego sektora. Zamawiając „paczkę CORE PR”, dostajemy w wybranym miesiącu, konkretną liczbę publikacji redakcyjnych w ustalonych mediach, która pozwala nam wzmocnić sprzedaż.…
-
1
2
3
…
20
Następne »