Zła reklama
Zła reklama
Czy reklama może być zła? To pytanie od dawna zadają sobie najróżniejsi spece od marketingu. Wielu menadżerów twierdzi, że reklama może okazać się nietrafiona lub nieskuteczna, ale z pewnością nie jest zła. Z kolei bardziej liczna grupa osób odpowiedzialnych za tworzenie spotów reklamowych jest zdania, że reklama może być zła. Zwłaszcza wtedy, gdy zostanie wykonana niechlujnie lub też wprowadza w błąd potencjalnego klienta czy konsumenta.
Zła reklama to przede wszystkim taka, która sprawia, że człowiek czuje się oszukany i zniechęcony. Wiadomo, że czasami odczucia potencjalnych konsumentów są zgoła inne od tych, które spece od marketingu i reklamy chcieli osiągnąć. Nie mniej pomyłki zdarzają się każdemu. Ważne jest, by wyciągać odpowiednie z nich wnioski. A kolejne kampanie reklamowe tworzyć w taki sposób, by były dobre, a co najważniejsze by były skuteczne oraz wzbudzające pozytywne emocje. Bo na tym właśnie opiera się sukces danej kampanii reklamowej i konkretnego spotu reklamowego.