Prasa korporacyjna ważnym źródłem informacji

Jednym z najbardziej popularnych narzędzi komunikacji wewnętrznej w bardzo dużych firmach jest prasa korporacyjna i moja firma zajmuje się jej przygotowywaniem, składaniem i drukowaniem zgodnie z oczekiwaniami i standardami, które przekaże nam klient korporacyjny. Nakłady, które drukujemy są zazwyczaj bardzo duże i zauważam trend, że jeszcze bardziej wzrastają. Może dlatego, że korporacje rozrastają się coraz bardziej, może dlatego, że powstaje wiele nowych, a we wszystkich trzeba się komunikować. I jak na moje oko taka prasa korporacyjna jest bardzo przydatna, bo dzięki niej można tak naprawdę dotrzeć do każdego pracownika, a przekazanie informacji, że nowy numer wychodzi danego dnia jest dużo prostsze niż przekazanie pracownikom szeregu informacji. Jeśli ktoś posiada egzemplarz takiej prasy może się stopniowo zapoznawać z treścią i co więcej zawsze do niej wracać w razie potrzeby. Oczywiście prasa korporacyjna ma też swoje minusy, ale moim zdaniem plusów jest o wiele więcej niż negatywów.

Dodaj komentarz